2013. november 24., vasárnap

Designkritika || 13

BLOODY ROMANTIC

Fejléc:

Színvilág:
A kéket, illetve a lilát választottad főszínnek, gondolom én. Szép együtt, ez ellen nincs kivetnivalóm, de feldobhatnád valamivel - ha egyáltalán fel lehet az ilyen kódokat -, hogy egy kis díszt kapjon, ha már ilyen. 

Elrendezés:
Nem vagyok oda a HTML blogokért, olyan üresnek, és semmitmondónak gondolom. Az igazat megvallva már neki akartam kezdeni az olvasásnak - nagyon sok jót hallottam -, hogy pontosan mit is takar a blogod, de hogy az igazat megvalljam, elvesztem. Nem tudom hol van az első bejegyzés, hogy hová is kéne mennem, és úgy egyáltalán: semmit sem tudok. Ilyen egy ember, aki az "egyszerű" Bloggerhez van szokva, és belecsöppen a világodba. Gondolom a történet menüpontból kéne navigálnom magam. Nem, nem, nem, nem akarom. Hisztérikusan csapkodom a számítógépasztalt, mert olvasni akarom, de mégsem megy. Valahogy elveszi a kedvem ez az egész kódos dolog. Tudom, nagyon jól néz ki, meg néhány blog kifejezetten erre szakosodik, és terjeszti, de a Blogger akkor sem erről szól. Tessék átmenni Tumblr-re, ott ki lehet élni a kódolásos perverziókat. Szóval az elrendezés nekem nagyon nem. Saját, egyéni probléma, ne haragudj, ha esetleg durva voltam. 

Egyéb: 
Úgy gondolom az elrendezésnél mindent kifejtettem.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm az őszinte véleményt!

    Igen, azt hiszem az oldal több szempontból is zavarbaejtő - három navigációs menüpont is van, az oldalsávban lévő "gyorskereső", az általad is említett "történetek" masterpost, és egy "archívum" címkefelhő. Talán a zavart az is okozza, hogy az oldalon nem egy történet található, hanem - mivel lassan négy éve vezetem - kétszáz: elsősorban novellák, és pár regény is. Az "első" bejegyzéshez visszamenni gyakorlatilag lehetetlen. Azt hiszem, csinálok egy "intro" menüpontot, amiben elmagyarázom a rendszert - az avatarfic blogok után tényleg szokatlan, bár a slash fanficeknél "hagyományos", hogy elsősorban novellák szerepeljenek az oldalon, és a címkefelhő legyen a fő tájékozódási pont.

    Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés